Thursday, March 3, 2011

alaaaa sweetnya


pagi ni bukak email ofis : zarimah@kkkla.edu.my nak tgk ada apa2 memo ke..
sekali tgk email from : eddyar@malaysiaairlines.com kat atas sekali dlm inbox..

Assalammualaikum.
Sayang selamat HARI JUMAAT ya.. & nak bagi tau kat ayg I LOVE U
terima kasih diatas semua nya ya.

aloo.aloo...
edy mmg tak pernah miss ucapkan selamat hari jumaat..kdg2 kat sms..kdg2 waktu pagi sebelum kuar keje..kdg2 lepas bgn tido..kdg2 tgh aku iron baju dia..kdg2 time aku buat bekfes..tak pernah sekali dia lupa..dari mula berkawan sampai sekarang...

Rezeki edy pada hari selepas solat Jumaat (9 Julai 2010) mengabadikan gambar betul2 di hadapan pintu Kaabah..tak semua org mendapat peluang macam ini termasuk aku..ketika ini aku nampak muka dia sejuk dan tenang dipandang..alhamdulillah


andai nanti kamu tiada lagi disisi...ucapan itu adalah perkara yang paling akan aku rindui..
Selamat Hari Jumaat Kembali Sayang..

3 comments:

one BABY-step at a time said...

wah...swettyer abg edy

eima+eddy said...

haha..muka ganas hati romantik..

one BABY-step at a time said...

itu namanya dlm hati ade taman...kahkah.

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 *beautiful moments*. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.