Monday, December 13, 2010

camping



edy outdoor person..aku??jgn tanyala..outdoor ke shopping complex bolehla..hehe
so dari dulu edy mmg bawak aku sket2 ke arah outdoor activities..
penah dia bwk aku jungle trekking..5 mins jalan..aku dah ajak balik..aku pikir cik U la..abg H la..takut!!
tapi kalo dia pegi wall climbing, flying fox ke ape..aku mmg tak ikut..
weekend..kami pegi camping
di waterfall on da way nak ke Genting
dekat dgn umah mak..15 mins je...
pagi2 kami dah ready ngan khemah, sleeping bag, foods
sampai2 cari port dulu..terus pacak khemah
bentang tikar..makan dulu..terjun!!!
naik atas..salin baju..tido jap..salin balik baju mandi..terjun balik
dari kul 9 pg sampai 2 ptg lepak kat situ..
best sgt.....

3 comments:

Wan Sajidah Ahmad Saburi said...

bestnyer!!!!

Wan Sajidah Ahmad Saburi said...

bestnyer!!!!

eima+eddy said...

baru nak join aktiviti macam ni..

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 *beautiful moments*. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.